ŚWIAT ALKOHOLI JEST TYLKO DLA DOROSŁYCH DLATEGO CHCEMY SPRAWDZIĆ,
CZY JESTEŚ
OSOBĄ PEŁNOLETNIĄ...
Kraj: Szkocja
Marka: Johnnie Walker
Rodzaj whisky: Blended whisky
ABV: 40,2%
Pojemność butelki: 0,7L
Opakowanie: Pudełko
Johnnie Walker A Song Of Ice to jedna z whisky należących do limitowanej serii inspirowanej bardzo popularnym serialem o tytule "Gra o Tron". Jej zapach to połączenie wanilii, miodu i pomarańczy z miętą oraz wrzosami. Smak charakteryzuje się natomiast śliwką, zielonymi jabłuszkami i brązowym cukrem z delikatnym akcentem torfu. Finisz oferuje natomiast świeże owoce.
Johnie Walker A Song Of Ice to bardzo ciekawa whisky typu blended wchodząca w skład bardzo ciekawej, limitowanej serii zainspirowanej bardzo popularnym serialem autorstwa HBO o tytule "Gra o Tron". Przedstawia świetnie dopasowane, zbalansowane połączenie owoców, wanilii oraz brązowego cukru.
Twórcy zabutelkowali ten trunek w mocy 40,2% ABV. Jest to pozycja, która z pewnością uświetni i urozmaici kolekcję każdego fana whisky. Stanowi również świetny pomysł na prezent dla fanów serialu, a zwłaszcza tych, którzy kibicowali serialowym Starkom! Podsumowując, zdecydowanie warto zwrócić uwagę na tę propozycję. Będzie świetnie prezentować się na półce.
Początki marki Johnnie Walker sięgają już 1819 roku. To właśnie wtedy, niespełna czternastoletni John Walker sprzedał farmę rodziców. Za zyskane pieniądze, postanowił otworzyć sklep spożywczy. Tak też zrobił. Można w nim było zakupić alkohole, w tym również te, które wyrabiał sam. Dziesięć lat po śmierci Johna, w 1867, jego prowadzący interes syn wydał blend Walker’s Old Highlands. Był on prekursorem tak znanych i cenionych dzisiaj wersji Red Label czy też Black Label. W 1908 roku z kolei narodził się projekt wizerunku "kroczącego mężczyzny", który oglądać możemy na butelkach Johnnie Walker. Jego autorstwem był rysownik Tom Browne.
W okolicach połowy lat pięćdziesiątych, marka Johnnie Walker stała się najlepiej sprzedającą się whisky jeśli chodzi o rynek światowy. Warto wspomnieć, że duże zasługi miały w tym techniki marketingowe marki. Jeden z najbardziej znanych jej sloganów to "Maszeruj dalej" (ang. Keep walking). Od 1997 roku marka pozostaje pod skrzydłami DIAGEO, znanego wszystkim lidera na rynku alkoholowym.
ŚWIAT ALKOHOLI JEST TYLKO DLA DOROSŁYCH DLATEGO CHCEMY SPRAWDZIĆ,
CZY JESTEŚ
OSOBĄ PEŁNOLETNIĄ...
Dodaj opinię